Un total de tretze empreses i entitats castellonenques adherides a la marca Castelló Ruta de Sabor coneixen el desenvolupament de la Rioja Alabesa com a destinació nacional destacada en turisme gastronòmic.
Els socis del club Castelló Ruta de Sabor de la Diputació de Castelló han viatjat a la Rioja Alabesa per conèixer les estratègies i objectius de promoció gastronòmica associades al turisme.
El vicepresident i responsable de l’àrea Turística, Andrés Martínez, ha ressaltat el valor d’aquest viatge d’aprenentatge, “una cita on els professionals del sector, empreses i entitats han debatut sobre estratègies innovadores per fomentar la col·laboració entre el sector turístic i gastronòmic ”, ha comentat.
Així doncs, un total de tretze empreses i entitats castellonenques adherides a la marca Castelló Ruta de Sabor han conegut el desenvolupament de la Rioja Alabesa com a destinació nacional destacada en turisme gastronòmic. Durant la seva estada a aquesta comarca d’Àlaba, al País Basc, han visitat restaurants i cellers, i han mantingut trobades amb professionals del sector, que han explicat als empresaris castellonencs com la gastronomia s’ha consolidat en aquesta terra basca com un atractiu turístic molt potent.
Un viatge de formació molt productiu en què cadascuna de les empreses i entitats participants han pogut sumar experiència i descobrir la manera de treballar d’una comunitat estratègica al turisme gastronòmic, per aplicar-lo al seu model de treball i impulsar la gastronomia com un important revulsiu turístic i econòmic de la província de Castelló.