• Inici
  • Actualitat
  • El Xef Bosquet és el candidat a posicionar la província i Castelló Ruta de Sabor amb el trampolí dels seus més d'1,8 milions de seguidors a les xarxes socials

El Xef Bosquet és el candidat a posicionar la província i Castelló Ruta de Sabor amb el trampolí dels seus més d’1,8 milions de seguidors a les xarxes socials

Monday, 18 March 2024 - Castelló Ruta de Sabor

El reconegut cuiner influencer s’ha presentat a la convocatòria del Patronat Provincial de Turisme per a la contractació del patrocini d’accions a realitzar per a la promoció i la difusió del producte gastronòmic de la província de Castelló a nivell provincial, autonòmic i nacional.

El Xef Bosquet és el candidat a posicionar la província i Castelló Ruta de Sabor amb el trampolí dels seus més d’1,8 milions de seguidors a les xarxes socials.

El reconegut cuiner influencer s’ha presentat a la convocatòria del Patronat Provincial de Turisme per a la contractació del patrocini d’accions a realitzar per un cuiner que acrediti visibilitat quant a nombre de seguidors als seus canals de xarxes socials, per a la promoció i difusió del producte gastronòmic de la província de Castelló sota la marca de qualitat Castelló Ruta de Sabor a nivell provincial, autonòmic i nacional.

El termini per presentar sol·licituds ja ha finalitzat i el Xef Bosquet és candidat per ser ‘fitxat’ per la Diputació Provincial de Castelló per incrementar la projecció de la gastronomia local i els seus productes.

Natural de Vila-real, Roberto Bosquet, més conegut com a Xef Bosquet, és un cuiner, triatleta i bomber espanyol, famós per la seva activitat a les xarxes socials, el seu canal de YouTube i la publicació de diversos llibres de cuina. El reconegut xef va estar recolzant el producte turístic de la província de Castelló durant la seva visita a la Fira Internacional de Turisme (Fitur) que va tenir lloc el gener passat a Madrid. Va ser allà on va coincidir amb la presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, i el vicepresident i responsable de l’àrea de Turisme, Andrés Martínez, i juntament amb ells va conèixer més a fons els productes de la província que formen part de la marca Castelló Ruta de Sabor.

Tal com s’estableix als plecs de contractació, amb l’objectiu que la marca Castelló Ruta de Sabor es posicioni al mercat nacional juntament amb altres actuacions de màrqueting que durà a terme el Patronat Provincial de Turisme, es considera convenient que el cuiner compte amb un nombre de seguidors mínim de 1.200.000 en el conjunt de les seves xarxes socials perquè la campanya tingui una visibilitat important. Un requisit que supera el Xef Bosquet ja que acredita més d’1,8 milions de seguidors en el conjunt dels seus canals en línia.

Amb un preu de licitació de 55.000 euros més IVA, lobjecte del contracte de patrocini és la promoció de loferta gastronòmica de la província de Castelló, associada a la marca Castelló Ruta de Sabor. En aquest sentit, el cuiner haurà de posar en valor el segell de qualitat Castelló Ruta de Sabor a través de la realització de mencions explícites a aquesta marca en les seves intervencions, entrevistes o assistències a esdeveniments diversos, així com la inclusió del logotip de la marca a la seva indumentària de treball com a cuiner.

També haurà d’estar present en dos dels principals recursos turístics, fires de turisme d’àmbit nacional o festivals gastronòmics de la marca Castelló Ruta de Sabor, així com l’emissió de vídeo o stories a xarxes socials, des de la cuina habitual, i fent sempre referència a la marca Castelló Ruta de Sabor i els seus productes i ingredients.

Aquest contracte de patrocini forma part de la línia estratègica del govern provincial liderat per la presidenta Marta Barrachina, per impulsar els productes de la província i donar a conèixer la varietat de què disposa la província i les diferents possibilitats culinàries que ofereix i que serveixin com a generadors doportunitats sobretot per als pobles de linterior.

Reforçar la projecció de la marca Castelló Ruta de Sabor és un dels quatre eixos principals d’actuació del pressupost 2024 del Patronat Provincial de Turisme. Uns comptes que pugen a gairebé 9,5 milions d’euros i que tenen la finalitat de posicionar la província de Castelló com a destinació turística d’excel·lència. A més de Castelló Ruta de Sabor, els comptes 2024 per al Patronat Provincial de Turisme reflecteixen l’aposta de la Diputació de Castelló per reforçar el suport als festivals de música perquè Castelló sigui Terra de Festivals; donar més impuls a Castelló com a escenari cicloturístic i un reforç més gran a les festes de la província. Així mateix, destaca l’import d’1,4 milions d’euros per continuar potenciant el turisme de sol i platja, un recurs turístic més gran de la província.

Subscriu-te a nuestro butlletí