• Inici
  • Actualitat
  • Diputació promociona la província i Castelló Ruta de SaborDiputació promociona la província i Castelló Ruta de Sabor

Diputació promociona la província i Castelló Ruta de SaborDiputació promociona la província i Castelló Ruta de Sabor

Wednesday, 03 April 2019 - Castelló Ruta de Sabor

El programa televisiu Masterchef es va convertir ahir a la nit en el millor aparador mediàtic per promocionar gastronòmicament i turístic la província de Castelló com el millor rebost del Mediterrani

El programa televisiu Masterchef es va convertir ahir a la nit en el millor aparador mediàtic per promocionar gastronòmicament i turístic la província de Castelló com el millor rebost del Mediterrani. Líder a la graella televisiva nacional en horari de ‘prime time’, els més de 2 milions d’espectadors que van seguir ahir des de casa el segon capítol d’aquesta setena temporada de l’èxit format televisiu emès a La 1 de TVE van poder conèixer de primera mà la qualitat i varietat culinària que atresora la província. No en va, aquest ‘reality show’ culinari que es va traslladar ahir fins a Peníscola va registrar la millor dada d’audiència a la franja horària i una quota de pantalla del 16,6%. Unes xifres que tal com ha significat el president de la Diputació, Javier Moliner, han possibilitat que “milions d’espanyols comprovessin de primera mà que venir a Castelló és venir a assaborir l’excel·lència del millor rebost del Mediterrani”. Per això, i gràcies a la col·laboració de la marca ‘Castelló Ruta de Sabor’ per reforçar els productors locals, durant el programa els millors productes castellonencs van protagonitzar les receptes dels aspirants a proclamar-se el millor xef d’aquesta edició de Master Chef. “En horari de màxima audiència es van donar cita els productors castellonencs que avalen el nostre segell de qualitat, així com els referents culinaris del nostre territori per mostrar a tot el país les enormes possibilitats de la gastronomia castellonenca”, ha incidit Moliner. Durant el programa els concursants, i amb ells els milions d’espectadors que van seguir el concurs, van descobrir i cuinar productes com la tòfona del Maestrat, llagostins de Vinaròs, carxofes de Benicarló o mandarines clemenules. Cal ressaltar que aquesta nova iniciativa televisiva se suma a altres importants com l’aconseguida en fer del xef amb més estrelles Michelin d’Espanya, Martín Berasategui, ambaixador de la marca Castelló Ruta de Sabor. Tot això per fer que la promoció associada a l’emissió d’aquest programa se sumi a l’aposta pel binomi gastronomia-turisme i “suposi una oportunitat excel·lent per a les nostres destinacions turístiques. S’ha demostrat que el patrimoni gastronòmic és un recurs turístic excel·lent per atraure visitants a una terra de mar i muntanya amb un sabor incomparable”.

Subscriu-te a nuestro butlletí