• Inici
  • Actualitat
  • 52 noves altes posicionen 'Castelló Ruta de Sabor' com a marca referent de la cultura culinària mediterrània

52 noves altes posicionen ‘Castelló Ruta de Sabor’ com a marca referent de la cultura culinària mediterrània

Thursday, 17 December 2020 - Castelló Ruta de Sabor

La Diputació ha fet entrega avui de les certificacions a les noves adhesions i suma 353 entitats a la marca gastroturística per excel·lència de la província

La Diputació de Castelló ha incorporat aquest dijous 52 noves productores d’aliments castellonencs i entitats turístiques a la marca gastroturística ‘Castelló Ruta de Sabor’ Amb aquesta ampliació, una de les més importants fins ara, ja són 353 les entitats que s’aprofiten. dels beneficis de formar part d’aquest selecte club, que des de fa un parell d’any treballa per millorar i ampliar el posicionament de Castelló com a destinació turística gastronòmica més enllà de la nostra demarcació. L’adhesió de totes les entitats s’ha materialitzat aquest matí al Saló de Recepcions del Palau Provincial en un senzill acte en què s’ha lliurat totes les noves adhesions del certificat d’ús de la marca ‘Castelló Ruta de Sabor ‘. Amb això ha conclòs un procés que ha durat mesos, en què tots els aspirants han hagut de superar auditories i controls per avalar la qualitat dels seus productes. avui mateix 19 corresponen a productors agroalimentaris i les 33 restants a empreses i institucions turístiques de la província. ” a convertir Castelló “en una referència de la cultura culinària mediterrània”. En opinió de Virginia Martí, aquesta marca viu ara mateix “una etapa molt dolça perquè cada cop compta amb més suports i és més coneguda tant dins com fora de les nostres comarca, un èxit per a la nostra província que es pot nodrir de l’arribada de majors turistes atrets per la nostra gastronomia”. s’ha expressat en termes semblants, ha enviat un missatge de suport a totes les empreses, a les quals anima a construir “des de ja mateix” sinèrgies que “ens empenyin a convertir-nos en una destinació turística de valor afegit i diferenciada”. En aquest sentit, ha insistit que hem d’esforçar-nos per desenvolupar i diversificar l’economia per poder afrontar amb millors armes la recuperació econòmica. positiva de la trajectòria de la marca, ja que “part dels integrants provenen de l’interior i això vol dir que hi ha futur i progrés en aquesta zona” “Sou una part important de aquesta lluita contra la despoblació” Tot i que la irrupció de la pandèmia aquest 2020 ha trastocat els plans de transformació i ressorgiment de ‘Castelló Ruta de Sabor’ “això no significa que aquests hagin quedat aparcats o descartats. realitat, hem treballat per impulsar una nova estratègia de creixement que passarà per millorar la paquetització i la comunicació de la marca”, ha explicat la responsable de Turisme. Totes les novetats, que es concentren en cinc línies dactuació, es presentaran en breu.

 

MATÍ ​​DIVENDRES OBRE LA FIRA DE NADAL

Cal fer esment que demà divendres, a partir de les 10 hores, es podrà visitar la primera ‘Fira de Nadal’ de ‘Castelló Ruta de Sabor’ a la plaça de les Aules de Castelló de la Plana. La mostra de productes artesanals, que comptarà amb la participació d?una desena de productors locals, estarà oberta fins diumenge a la nit.

Subscriu-te a nuestro butlletí