• Inici
  • Actualitat
  • La Diputació destina 700.000 euros del pla de xoc de turisme a enfortir els productes de Castelló Ruta de Sabor

La Diputació destina 700.000 euros del pla de xoc de turisme a enfortir els productes de Castelló Ruta de Sabor

Sunday, 26 July 2020 - Castelló Ruta de Sabor

El president, José Martí, recorda que la gastronomia és un dels eixos principals de la política turística que impulsa la diputada Virgínia Martí des del Patronat Provincial

El president de la Diputació, José Martí, considera «molt important» la inversió de 700.000 euros que realitzarà el Patronat Provincial de Turisme durant el tercer i el quart trimestre del 2020 a través del pla de xoc per enfortir la marca Castelló Ruta de Sabor . Es tracta d’“un suport inequívoc” que posa de manifest que per a l’equip de govern de la nova Diputació “l’auge dels productes de casa representa una autèntica prioritat”. El suport es proporciona per una doble via: mitjançant una línia de subvencions específiques per a les empreses adherides i mitjançant la posada en marxa d’una campanya de màrqueting que ajudi a posicionar turísticament les menges produïdes a la província de Castelló. En opinió del president, són accions que estan en consonància amb la política turística que està impulsant la diputada Virginia Martí, els dos eixos fonamentals de la qual són la gastronomia i el cicloturisme.

Precisament ha estat la diputada responsable de l’àrea de Turisme la que ha detallat les accions de suport a Castelló Ruta de Sabor incloses al pla de xoc impulsat des del Patronat Provincial. La més important és lhabilitació duna línia dajudes per valor de 500.000 euros, a la qual podran optar les empreses que formen part de la marca. Segons Virginia Martí, «són subvencions que es podran destinar a la contractació de serveis d’assessorament i consultoria per a l’elaboració de plans de contingència i protocols d’actuació covid, el desenvolupament d’actuacions de digitalització que permetin adaptar els serveis a les exigències dels protocols covid, la compra de materials i equips per adaptar les instal·lacions i els equipaments dels negocis a la normativa sanitària i accions de promoció i comunicació».

D’altra banda, el Patronat invertirà 200.000 euros en l’activació d’una campanya segmentada de màrqueting de Castelló Ruta de Sabor, en ser el turisme gastronòmic eix vertebrador de la província pel potencial turístic i la transversalitat. L’objectiu és «fomentar el valor gastronòmic de la província i els destins de mar i muntanya com a complement del turisme cultural, de naturalesa i actiu.»

El president de la Diputació, José Martí, ha recordat el pla de xoc de turisme té una dotació de pressupostària global de 2,8 milions d’euros i que Castelló Ruta de Sabor és un club de producte gastronòmic «en constant creixement» a què estan adherits més de 200 entitats en sectors com allotjament, hostaleria, producció agroalimentària, pesca, comerç, mercats, activitats i la xarxa Tourist Info.

Subscriu-te a nuestro butlletí