La Diputació de Castelló promociona fins demà la qualitat dels productes castellonencs a la Fira Gastrònoma com a part del seu treball per augmentar el consum de productes autòctons a través de Castelló Ruta de Sabor. El Govern Provincial exposa en un estand amb 25 productors la riquesa i varietat de productes de la gastronomia provincial.
El diputat de Desenvolupament Rural, Pablo Roig, ha explicat que “seguim treballant de la mà dels productors provincials per augmentar el consum de productes de Castelló i que això suposi també millors oportunitats de negoci i riquesa als nostres pobles”.
Desenes de persones s’han acostat durant aquesta jornada a interessar-se pels productes de Castelló Ruta de Sabor i per la marca, ja força coneguda al sector. Cal tenir en compte que la Diputació potencia encara més el benefici de Gastrònoma com a gran plataforma de promoció de la marca en ser Castelló Ruta de Sabor patrocinador oficial de la fira.
Un innovador estand per a Castelló Ruta de Sabor
La Diputació de Castelló ha instal·lat per a Castelló Ruta de Sabor l’estand més gran de la fira de 168 metres quadrats en què es mostren productes tan variats com olis, vins, cafès, ous, licors, aigua mineral, salses artesanes, cerveses, melmelades , carxofes, tomàquet de penjar i productes elaborats i trufats.
Castelló Ruta de Sabor, una marca consolidada al sector
Castelló Ruta de Sabor ja és una de les marques gastronòmiques més potents d’Espanya, que inclou entre els seus productes dues denominacions d’origen, una Indicació Geogràfica Protegida i sis amb distintiu Parc Natural.
Després de quatre anys de trajectòria, la marca de la Diputació Castelló Ruta de Sabor ha aconseguit aglutinar més de 100 productors de 15 sectors agroalimentaris diferents, dues denominacions d’origen, una Indicació Geogràfica Protegida i 6 productes amb distintiu Parc Natural. comerços, fires, supermercats i grans superfícies de la província i part del territori espanyol.
Amb aquest tipus d’actuacions com la I Fira de Turisme Gastronòmic Castelló Ruta de Sabor i ara amb la seva participació a Gastrònoma, la Diputació encara ja la campanya nadalenca en què multiplicarà la promoció del consum de productes de Castelló Ruta de Sabor, divulgarà sobre la seva qualitat i origen per tal de contribuir a ajudar a generar noves oportunitats econòmiques a tot el territori.