• Inici
  • Actualitat
  • La Diputació treballa en la redefinició de 'Castelló Ruta de Sabor' com a reclam turístic gastronòmic nacional i internacional

La Diputació treballa en la redefinició de ‘Castelló Ruta de Sabor’ com a reclam turístic gastronòmic nacional i internacional

Sunday, 24 January 2021 - Castelló Ruta de Sabor

La diputada de Turisme, Virginia Martí, explica que es busca aprofundir en la diferenciació del producte turístic castellonenc per poder competir amb altres destins

La Diputació de Castelló assentarà aquest 2021 les bases del que serà el nou model de gestió de la marca gastronòmica per excel·lència de la província: ‘Castelló Ruta de Sabor’. Des del Patronat Provincial de Turisme s’està treballant des de fa mesos en la seva redefinició “perquè no només sigui entesa com un segell de qualitat alimentària, sinó també com un producte turístic atractiu a nivell nacional i internacional que crea riquesa i ocupació a les nostres comarques” .

Així ho ha afirmat la diputada provincial de Turisme, Virginia Martí, que ha assegurat que aquesta decisió de reforçar ‘Castelló Ruta de Sabor’ ve presa per la voluntat d’aquesta ‘Nova Diputació’ de treballar i aprofundir, a través de les gastroexperiències. en la diferenciació del nostre producte turístic perquè puguem competir amb millors garanties davant d’altres destinacions”.

“Actualitzar ‘Castelló Ruta de Sabor’ és una mostra de la nostra ferma convicció en aquest projecte. Confiem que el nostre producte està llest per competir a alts nivells i ho volem explorar, per això en un futur hi haurà canvis profunds en aquesta marca que la convertiran en l’estrella de la nostra aposta pel ‘turisme d’experiències’”.

Per tirar endavant aquest objectiu, el Patronat Provincial de Turisme contractarà al llarg dels propers mesos els serveis d’assistència que plasmaran sobre paper el que serà el nou Castelló Ruta de Sabor. Al pressupost de 2021 s’ha reservat una partida de 175.000 euros per a aquesta finalitat.

TRES LÍNIES D’ACTUACIÓ

Tot i que l’estudi encara està en una fase preliminar, Virginia Martí ha anunciat que aquesta renovació comptarà amb tres plans principals que serviran de guia per materialitzar el canvi a la marca. El primer serà un pla director de turisme gastronòmic, que posarà èmfasi en la millora tant de la comunicació interna i externa com del màrqueting digital perquè ‘Castelló Ruta de Sabor’ entri amb força al llistat de destinacions turístiques gastronòmics de referència. A aquest document se n’hi sumarà un altre per sensibilitzar i fomentar l’adhesió de noves empreses i entitats i s’elaborarà un programa d’assessorament i assistència tècnica per donar suport a les firmes adherides als seus processos de creixement.

REFORÇ DE LA PRESÈNCIA A LA XARXA

D’altra banda, de manera conjunta les àrees de Desenvolupament Rural i Turisme estan treballant en el desenvolupament d’una potent plataforma de comercialització en línia que ajudi a posicionar al mercat digital els productes i experiències de turisme gastronòmic de Castelló, impulsant així la digitalització de ambdós sectors i ajudant el sector agroalimentari a penetrar als mercats globals de distribució i comercialització.

EL PAS A TURISME, UN ÈXIT

Virginia Martí s’ha mostrat convençuda que aquesta mutació de ‘Castelló Ruta de Sabor’ serà tot un èxit, com ja ho està sent des que aquesta marca fos assumida per Turisme coincidint amb l’inici de la nova legislatura. Des de llavors, l’augment de l’interès per formar part de la marca s’ha incrementat de manera notable.

Martí ha recordat que el turisme és una de les potes essencials de l’economia provincial i que “des de la Diputació farem tot el possible perquè ens torni a donar alegries com abans”.

Subscriu-te a nuestro butlletí